Історія України (поглиблене вивчення)
№ |
Дата |
Тема уроку |
ВСТУП |
||
1 |
|
Ранньомодерний період історії України: основні події, постаті, тенденції розвитку. |
2 |
|
Особливості розвитку українських земель у ХІХ – на початку ХХ ст |
3 |
|
Джерела з історії України ХІХ – початку ХХ ст. |
Розділ І. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ Й АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЙ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ СТ. |
||
4 |
|
Адміністративно-територіальний устрій та етно-соціальна структура українських земель у складі Російської та |
5 |
|
Адміністративно-територіальний устрій та етно-соціальна структура українських земель у складі Австрійської імперії. |
6 |
|
Практичне заняття). Полікультурний характер українського суспільства. |
7 |
|
Регіональний вимір. |
8 |
|
Україна в контексті міжнародних відносин початку і середини ХІХ ст. |
9 |
|
Україна в російсько-французькій війні 1812 р. |
10 |
|
Україна у російсько-турецьких війнах першої половини та середини ХІХ століття. |
11 |
|
Азовське козацьке військо. |
12 |
|
Розвиток містобудування |
13 |
|
Криза кріпосницького господарювання. |
14 |
|
Початок промислового перевороту на українських землях. |
15 |
|
Практичне заняття:Нові явища економічного життя. |
15 |
|
Перші українські підприємці. Зміни в соціальній структурі суспільства. Міста. |
17 |
|
Місце українських земель в економічній структурі Російської та Австрійської імперій. . |
18 |
|
Практичне заняття. Повсякденне життя: місто, містечко, село |
19 |
|
Урок - узагальнення |
Розділ ІІ. УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ НАПРИКІНЦІ ХVIII – у ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ ст.
|
||
20 |
|
Національне питання в Австрійській та Російській імперіях. Політика імперських урядів щодо України. |
21 |
|
Початок українського національного руху. |
22 |
|
Академічний етап. «Національного відродження». |
23 |
|
Збирання фольклору. Михайло Максимович. Закарпатські та буковинські «будителі народу». «Руська трійця». Маркіян Шашкевич |
24 |
|
Перші центри національного відродження: Харків, Київ, Перемишль, Львів. |
25 |
|
Практичне заняття. Українські історичні пісні як чинник формування національної історичної пам’яті. |
26 |
|
Початок формування української літературної мови. Іван Котляревський, Квітка-Основяненко, «РусалакаДністрова». |
27 |
|
Тарас Шевченко, його «Кобзар». |
28 |
|
Декабристи та Україна |
29 |
|
Польське повстання 1830 -1831рр. і Україна |
30 |
|
Зміна національної політики в Російській імперії |
31 |
|
Практичне заняття: Кирило-Мефодіївське братство та його роль в національному русі. Сучасники та нащадки про Кирило-Мефодієвське братство |
32 |
|
Революція 1848–1849 рр.: національний рух у західноукраїнських землях |
33 |
|
Головна руська рада |
34 |
|
Практичне заняття. Українське «національне відродження» в контексті європейської історії середини ХІХ ст. |
35 |
|
Урок - узагальнення |
Розділ ІІІ. МОДЕРНІЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНОГО ЖИТТЯ УКРАЇНИ В СЕРЕДИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. |
||
36 |
|
«Аграрне питання» - ключове питання Російської та Австрійської імперій. |
37 |
|
Селянська реформа в Австрійській (1848 р.), інвентарна (1847–1848 рр.) |
38 |
|
Селянська реформа(1861 р.) в Російській імперіях. |
39 |
|
Особливості модернізації економіки в українських землях у складі Російської |
40 |
|
Народні рухи |
41 |
|
Зародження капіталістичних відносин |
42 |
|
Зародження політичної активності суспільства |
43 |
|
Модернізація в Австро-Угорській імперії |
44 |
|
Розвиток промисловості |
45 |
|
Транспортне сполучення. Торгівля |
46 |
|
Міграції Проникнення ринкових відносин в аграрну сферу |
47 |
|
Вплив модернізаційних процесів на сільське господарство та соціальну структуру |
48 |
|
Практичне заняття Столипінська аграрна реформа в оцінках сучасників та нащадків |
49 |
|
Практичне заняття. Суперечливі процеси модернізації повсякденного життя |
50 |
|
Практичне заняття Українські підприємці-благодійники. Родини Симиренків, Терещенків та Харитоненків |
51 |
|
Урок - узагальнення |
Розділ ІV. НАЦІОНАЛЬНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РУХИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. |
||
52 |
|
Польське повстання 1863 р. та його вплив на Україну. і «Хлопоманство». |
53 |
|
Володимир Антонович Діяльність Київської та інших громад Реакція імперської влади Росії на розвиток українського руху. |
54 |
|
Практичне заняття Народовці. Москвофіли. Товариство «Просвіта». |
55 |
|
Політика «нової ери». Наукове товариство імені Т. Г. Шевченка |
56 |
|
Український соціалізм: Михайло Драгоманов і галицькі радикали. Братство тарасівців. |
57 |
|
Практичне заняття. Михайло Драгоманов та його спадщина. |
58 |
|
Зародження партійного життя в Галичині. Іван Франко. Михайло Грушевський. |
59 |
|
Українське представництво в Галицькому сеймі та Австрійському парламенті . |
60 |
|
Партійний рух у Наддніпрянській Україні. |
61 |
|
Марксистські ідеї в Україні |
62 |
|
Український рух в умовах Російської революції 1905–1907 рр. |
63 |
|
Українська громада в Державній думі. |
64 |
|
Практичне заняття. Українська політична думка: між федералізмом і самостійністю . відносинах та геополітичних планах європейських держав. |
65 |
|
Українські землі в міжнародних відносинах |
66 |
|
Урок - узагальнення |
67 |
|
Вплив процесів модернізації на суспільне життя. |
68 |
|
Нова система освіти. |
69 |
|
Практичне заняття. Університети як центри освіти й суспільного життя Видатні вчені Вертепи. Кобзарі та лірники Український професійний театр. |
70 |
|
Урок - узагальнення |